xXx

ahmahgahd shoez

Kategori: Allmänt

som några av er vet, eftersom att jag har många *vänner* som läser denna bloggiz, så är jag en riktig sko-hora. jag älskar skor. skulle jag bara få köpa en sak resten av livet skulle det vara skor!!! dom stunder då det är lugnt på jobbet sitter jag, alldeles för ofta, och tittar på skor. tänk vad som hände idag (!), jag snubblade över ett par finfina dojs! egentligen mer än ett par, men jag lyckas ändå behärska mig lite ibland.
 
jag älskar sneakers, men dessa är helt annorlunda. jag har klickat "Gå till kassan" cirka tusen gånger, men måste ändå gå tillbaka och titta lite mer på dom innan jag vågar klicka "Köp". jag har nämligen köpt liknande skor förr som sedan aldrig kommit till användning, jag vill dock tro att det blir annorlunda denna gången. hua, hua!!
 
detta är skönheterna jag talar om MMMMUMSFILIBABBA ! skillnaden mot sneakers är då *klacken* (och varför varför varför har dom ej skrivit höjden på denna???) samt då det bling-blingiga guldspännet. blir helt förtrollad av dessa skor dock, dom liksom smeker min näthinna på ett fantastiskt vis. vill bara titta på dom för evigt, och helst då neråt; ner på mina fötter; som bär dom!
 
ah, oh, ack! att ta beslut alltså, varför är det så svårt ibland?
 
EDIT: hehehehhehe, beslutet var inte så svårt. *KLICK* sa det, så hade jag beslutat mig för att få hem dessa babes.

Kommentarer

  • SOOFIIIIIAAAAAAA GUUNTTAAANNN säger:

    Klackhöjd 7,5 cm. Platåhöjd 1,5 cm.
    Tillverkad av textil och syntet. Insida av syntet. Yttersula av gummi.

    SNYGGA!

    2013-08-08 | 16:41:57

Kommentera inlägget här: